per.w Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Hjälp!!!!!!!!Jag har en enorm utsöndring/utfällning av rosa och vita moln i akvariet som gjort vattnet helt disigt. Det är som en dimma i hela akvariet. Fiskarna är avv naturliga skäl helt livrädda verkar det som.... Vad kan det vara? Vad göra?. Snabba svar tack.... Citera
_Manne_ Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Vad har du som kan utsöndra ? Vanliga turbos kör vitt moln vid vissa tillfällen.. Kan dimma till hela karet.. Men rosa ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Wiking Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Har det kommit idag, helt plötsligt? Har du tillsatt något de senaste dagarna eller veckan? Citera
Kulin Postat 5 december 2011 Postat 5 december 2011 har nått liknande: http://www.youtube.com/watch?v=W4aPH-QV3TImen jag gissar på att i mitt fall är det en vanlig algblomning...alternativt kan det vara turbosarna....de stoppades i för 3 dar sen, och nu uppstod detta Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.