atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 Mycket snyggt kar Michael!! Känns som det får bli en tur ner till dig för lite fraggshopping!MvhMickeTackar! Bara höra av dig om det är något du vill ha! Citera
SaltDummie Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Tackar! Bara höra av dig om det är något du vill ha!Helt klart. Ska bara ha igång karet.Mvh Micke Citera
MaddeI Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Riktigt vackert kar och fina bilder, Micke! Med risk för att bli tjatig om jag säger nått så är jag tyst, men du vet ändå vad jag tänker! Det är dags nu... Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 Riktigt vackert kar och fina bilder, Micke! Med risk för att bli tjatig om jag säger nått så är jag tyst, men du vet ändå vad jag tänker! Det är dags nu... Tack Jag vet vad du menar och jag säger ( det kommer) Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Håller med Madde! Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ted64 Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Håller med Madde! Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalkinstämmer i kören....... Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 Den som väntar på något gott väntar alltid för länge heter det väl? Eller var det något annat Citera
MaddeI Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Nej, precis så är det! Och vi har väntat alldeles för länge! Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Nej, precis så är det! Och vi har väntat alldeles för länge! vi kanske bara ska snacka ihop oss o köra o hälsa på sådär "plötsligt".. Som kaffereklamen var en gång i tiden..Med vänlig hälsning, Manne Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 " Gevalia " när du får oväntat besök Citera
impajimpa Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Bjuds det på kaffe så kommer garanterat jag Citera
MaddeI Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 vi kanske bara ska snacka ihop oss o köra o hälsa på sådär "plötsligt".. Som kaffereklamen var en gång i tiden..Med vänlig hälsning, ManneBra förslag Manne, det kör vi på! Jag kan ta med bullar! Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Bra förslag Manne, det kör vi på! Jag kan ta med bullar! O jag tar med burkar.. Ja, för att få med saltvatten o lite "plock" från karet Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
atropos Postat 20 februari 2013 Författare Postat 20 februari 2013 Och jag slänger ut familjen i en snödriva sen festar vi loss på Maddes bullar Citera
_Manne_ Postat 20 februari 2013 Postat 20 februari 2013 Och jag slänger ut familjen i en snödriva sen festar vi loss på Maddes bullar Härligt! Mer bullar till oss.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 2 mars 2013 Författare Postat 2 mars 2013 Så nu har det byggts huv , Hela över delen är färdig förutom luckorna så ikväll blir det lite spackel och imorron grundfärg . tror detta kommer att bli bra.några foto på bygget såhär långt bjuds det på . Citera
atropos Postat 2 mars 2013 Författare Postat 2 mars 2013 såja Micke du kan ju ännu.ser bra ut oxå Tackar så mycket Ja snickaren bor någonstans där inne trots allt Ett rent helsike att fräsa alla spår till luckor men det blev bra Citera
MaddeI Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Äntligen lite fart! Släng dit luckorna där nere nu oxå... Citera
atropos Postat 2 mars 2013 Författare Postat 2 mars 2013 Äntligen lite fart! Släng dit luckorna där nere nu oxå... Det kommer det kommer måste bara fixa lite magneter och så Det blir nog träff innan påsk påsken är ju en trevlig tid att ha en träff på Citera
MaddeI Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Det kommer det kommer måste bara fixa lite magneter och så Det blir nog träff innan påsk påsken är ju en trevlig tid att ha en träff på Vilken tid är det, jag måste ha missat den infon, för det är väl påsk nu? Citera
atropos Postat 30 mars 2013 Författare Postat 30 mars 2013 Tror nog att du glömde ordet. ( nog) som finns i mitt sista inlägg Citera
atropos Postat 30 mars 2013 Författare Postat 30 mars 2013 Är typ färdig med allt! De e bara luckorna till huven som jag har lite svårt för att välja material till Allt annat står klart, sen kommer träffen Citera
_Manne_ Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Mickes kar är ju riktigt trevligt , så detta event får man inte missa.. Om det nu blir av.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.