Akvarielagret Postat 10 mars 2012 Dela Postat 10 mars 2012 Då min banner har blivit fellänkad och jag för ett par veckor sedan önskade att den blev länkad till FB i stället för min hemsidatar jag upp det här .... då jag tror att det fixas på ett dygn .......tack på förhand Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 10 mars 2012 Dela Postat 10 mars 2012 Bannern är inte fellänkad, den länkas alltid till företags hemsida. Om du vill ha den länkad någon annanstans så kan jag fixa det, om du ger mig länken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 10 mars 2012 Författare Dela Postat 10 mars 2012 Bannern är inte fellänkad, den länkas alltid till företags hemsida. Om du vill ha den länkad någon annanstans så kan jag fixa det, om du ger mig länken.Jag är inte sur men ..... läs dina mail Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 10 mars 2012 Dela Postat 10 mars 2012 Jag har inget mail fått av dig med någon länk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Akvarielagret Postat 10 mars 2012 Författare Dela Postat 10 mars 2012 Jag har inget mail fått av dig med någon länk.Skoja intedu får en kopia i morgon:argumerar: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 10 mars 2012 Dela Postat 10 mars 2012 kassor@saltvattensguiden.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.