herrGreen Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Hej alla glada!Jag hittade en kille i Tony Vargas nya bok som doserar spårelement med hjälp av vattenutspädd honung. Vad tror ni om det? Har någon hört det tidigare? Kanske någon som gör det själv? Citera
snickarn Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?39793-Kan-man-anv%E4nda-honung-i-akvariet&highlight=honungfinns en tråd om det där dom flesta menar att det skulle kunna vara farligt .jag har själv inte testat det men om du börjar och det går bra så hänger jag på Citera
DSB Postat 14 augusti 2012 Postat 14 augusti 2012 Hej alla glada!Jag hittade en kille i Tony Vargas nya bok som doserar spårelement med hjälp av vattenutspädd honung. Vad tror ni om det? Har någon hört det tidigare? Kanske någon som gör det själv?Kan nån som har boken kunna utveckla vad Vargas skriver om detta.Har en egen bigård så det skulle kunna vara intressant att prova, jag skulle tex kunna låta bli att sila bort pollen (om nu koraller kan äta detta) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.