Nickeliten Postat 31 mars 2012 Dela Postat 31 mars 2012 Vad är detta? Lade precis i stenen och hittade denna på marken hemma! Den är vid liv dessutom! 3cm lång, någon sorts mask ser det ju ut som men är lite nybörjare MvH Niklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 31 mars 2012 Dela Postat 31 mars 2012 Kommer inte på vad dom heter nu men dom bor i stenen tror du får den att komma till rätta igen.Men du har garanterat fler i stenen så ingen fara kasta den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nickeliten Postat 31 mars 2012 Författare Dela Postat 31 mars 2012 Ok tack för snabbt svar!Den gick i skroten! Vi såg fler som du sa på stenen så det blir bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 31 mars 2012 Dela Postat 31 mars 2012 jag hade en liknande i min sten. tyckte den var riktigt äcklig så jag tog bort den. reeflexlänken i tråden fungerar inte längre. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?40695-beh%F6ver-snabb-hj%E4lp-med-intentifiering-av-detta-ehh..djur Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nickeliten Postat 2 april 2012 Författare Dela Postat 2 april 2012 Tack den åkte i skroten men däremot hittade jag två till i akvariet. Dom ser nasty ut men verkade ju vara bra!Peanut worm kallas den och den äter skit i akvariet under nätterna! Kul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.