Bläckfisken Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Ska en Euphyllia se ut såhär, har inte sett det någon annan stans. Citera
Andreas N Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 ibland kan den dra in tentacklerna så de blir jätte korta . Min gör så ibland men detta händer mestadels under sen kväll innan belysningen slocknar. du ska se att de är ute snart igen. Citera
freddi36 Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 min gör så också ibland. oftast när den har ätit och sen gör sig av med resterna. då drar den ihop sig på kvällen sen släpper den ut resterna på natten. Citera
Coralkiller Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Ser ut som en havstulåan som sitter i mitten? Citera
Bläckfisken Postat 4 april 2012 Författare Postat 4 april 2012 (ändrat) Precis, jag tycker det verkar som den saken inte hör hemma där. Euphylian har flera stycken, nästan en per huvud. Djuret växer bra och släpper skal någon gång i veckan typisch.Ganska coolt och se hur de håvar in maten på kvällen när eyphyllian krymper ihop. Trodde först när jag köpte den att de var dess mun, men börjat misstänka att det är något annat.Havstulpan asså, måste googla det. Ändrat 4 april 2012 av Bläckfisken Citera
Coralkiller Postat 5 april 2012 Postat 5 april 2012 Hade en sån jag med, som sagt lite roliga att se när dom jobbar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.