Guest cybercimon Postat 29 mars 2005 Postat 29 mars 2005 har ett 25L som jag tänkte göra nano av. har en fluval 1 och en doppvärame sammt glödlampslysramp. vad ska jag kompletera med? går det ha ngt levande där i?har tänkt trycka i så mkt levande sten det går.p.s. har haft en 45L nanocub och det funkade! Citera
.:Hansson:. Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 jo det går och ha levandesten!!!!!!! har ett 18 liters nano och det funkar jätte bra o jah hae inge skummare häller!! så de går utmärkt och i mitt kar har jah 2 ocellaris o en svamp o tre skivanemoner!! så något såt får man ju nästan alltid plats me d i sånna kar!hur många liter pumpar pumpen runt i timmen? för du vet att allöa regler i stora saltkar gäller även i små kvittar hur litet det e så om du vill ha en liten skummare till ditt nano så e det bara o säga till för jah vet var man kan köpa över nätet!!lycka till .ps vafö slutade du in 45 liters nano cub?? om du har den kvar så hade jah i allafall startat dn i det ds. Citera
Guest cybercimon Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 behövde pengar, har köpt ett 450L sötvatten. jo pumpen pumpar ca 200L/h så det räcker pricis. ska jag ha för lyse? vad har du? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.