Gå till innehåll

25l


Guest cybercimon

Rekommenderade inlägg

Guest cybercimon

har ett 25L som jag tänkte göra nano av. har en fluval 1 och en doppvärame sammt glödlampslysramp. vad ska jag kompletera med? går det ha ngt levande där i?har tänkt trycka i så mkt levande sten det går.

p.s. har haft en 45L nanocub och det funkade!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo det går och ha levandesten!!!!!!! har ett 18 liters nano och det funkar jätte bra o jah hae inge skummare häller!! så de går utmärkt och i mitt kar har jah 2 ocellaris o en svamp o tre skivanemoner!! så något såt får man ju nästan alltid plats me d i sånna kar!hur många liter pumpar pumpen runt i timmen? för du vet att allöa regler i stora saltkar gäller även i små kvittar hur litet det e så om du vill ha en liten skummare till ditt nano så e det bara o säga till för jah vet var man kan köpa över nätet!!lycka till .ps vafö slutade du in 45 liters nano cub?? om du har den kvar så hade jah i allafall startat dn i det ds.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest cybercimon

behövde pengar, har köpt ett 450L sötvatten. jo pumpen pumpar ca 200L/h så det räcker pricis. ska jag ha för lyse? vad har du?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...