Gå till innehåll

Snorkling


Tobias

Rekommenderade inlägg

Har inte framkallat den sista rullen än, där jag tror de mer lyckade bilderna finns, (tog ett tag att få in fototekniken, ni vet man flyter som en kork samtidigt som man försöker hålla kameran stilla, haha =) ..jag återkommer väll kanske senare!

mvh/tobbe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ca 2 veckor före tsunamin..=/ Kändes verkligen konstigt..

Tackar=) Jo, tog lite sand, men kanske inte att rekomendera det här med plocka hem saker, när vi börjar tala om från vattnet, koraller osv..läste ditt ämne på forumet. Dels ganska mycke jobb kan jag tänka mig för att få allt att funka sedan få det lagligt oxå. Iaf gällande sanden så äre ba läsa mitt inlägg för länge sedan som blev lite hett.

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=5305

Aja..

Jag trixade lite med bilderna, vet inte riktigt hur jag gjorde. Tror de var så här: Ladda upp den på bifogade filer bara, sedan förhandsgranska jag det, då syntes ingen bild så jag la upp en länk till bilden och skickade inlägget. Heltplötsligt hade jag två bilder, den riktiga bifogade + adressen till den. Så tog bara bort adressen och fick kvar ett inlägg med en bifogad bild som syntes=)

Hoppas det är fler som har fina bilder från snorklingsresor. Tycker nästan vi borde ha ett till huvudämne i forumet. SNORKLING/DYKNING heh=) kanske inte så många håller med om, men är alltid kul att få höra om när ni andra oxå uppskattat havet iaf=)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...