Guest Gäst Postat 1 januari 2004 Postat 1 januari 2004 Jag måste nog hålla med dig, mcoist. Det är skitsvårt att placera pumparna på ett bra sett. Jag tycker aldrig det blir bra. Det stormar på ett ställe och det är stiltje på ett annat. Jag har 2 stycken turbelle 2002 som går i intervall+ returen från sumpen, deltec 4040. Det har varit ett ständigt flyttande av utblåsen, men jag blir aldrig nöjdMvh Beppe__________________450 liters kar med sump på ca 100 liter Citera
Guest Gäst Postat 1 januari 2004 Postat 1 januari 2004 HejHar akvarium på ca 125liter, funderar på att köpa Tunze Stream med elektronikkontroll. Är detta "over kill". Ifall kan ni rekomendera någon cirkulationspump för mitt akvarium.Ha en bra dag Citera
Guest Gäst Postat 1 januari 2004 Postat 1 januari 2004 För att svara på tyst pump kan jag rekommendera Aquaclears powerhead pump på 3800 L/tim, det är en intern pump som inte ger det minsta ljud ifrån sig, knäpptyst. Hur den funkar i längden vet jag dock inte, haft min ca 8-9 månader. Inte så dyr heller, runt 1400 :-__________________zacke.sytes.net Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.