Jocke Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Tjenare!är det någon som använder en sån här?.Hur mycket kalciumhydroxid laddar ni den med,vid en ny start på den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Hej, jag häller i ca 8dl,jag gör jag rent mixern vid varje på fyllning, impeller axeln har en förmåga att fastna om man glömmer rengörnigen. Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 3 april 2005 Författare Dela Postat 3 april 2005 Tjenare!hur länge räcker det för dej?.Hur stort kar har du?. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 3 april 2005 Dela Postat 3 april 2005 Hej, det räcker ca 3 månader, akvariet är på 1100 l Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.