Gå till innehåll

Beskrivning Maxspekt


Genne

Rekommenderade inlägg

Har köpt MAX.S Led-G2-400-160w och är lite lat och bekväm.

Är det någon som har en beskrivning hur man ställer in dom och kan mejla mig det eller är det någon som vet vad jag kan hitta det på nätet.

Gärna på Svenska.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska försöka översätta manuallen åt dig lite snabbtKommer ta några minuter

Tusen tack.

Men jag kan ta mig igenom den på Engelska om det är så, det var mer om den fanns på Svenska.

Men vill du inte mig emot.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Maxspect programmering


  1. PROGRAMMERA TIMER INSTÄLLNING: Tryck och håll in TIMER knappen i mer än 2 sekunder för att komma in i tidsinställings läge.
  2. VÄLJ LED GRUPP: Tryck och håll in MODE knappen för att välja önskad led grupp. Varje led grupp har sin egen färg på kontrollenheten.
  3. STÄLLA IN STARTTID: När du valt den önskade led gruppen kommer det vara en "ON" indikator som visas på panelen. Tryck på MODE button en gång så kommer siffran för timme börja blinka. Du ställer inte timme med hjälp av +/WHITE och -/BLUE knapparna. När du valt timme så trycker du på TIMER knappen för att byta till siffran för minut. Du ställer in minut på samma sätt med hjälp av +/WHITE och -/BLUE knapparna.
  4. STÄLLA IN STOPTID: När du ställt in starttid så trycker du på MODE knappen för att komma in i stoptidsinställningen. En "OFF" indikator kommer då visas på panelen. Inställningarna sker på samma sätt som när man bestämmer starttid.
  5. När du är nöjd med dina inställningar så trycker du på MODE knappen för att spara inställningarna. Om du inte trycker på någon knapp under loppet av 5 sekunder kommer även detta resultera i att inställningarna sparas.

Tilläg: När timerninställningarna är sparade så kommer de återställas varje gångenheten slås på även efter ett strömavbrott.

Nu är det här en snabb översättning av manualen. Om den är otydlig så kan jag scanna in manualen imorgon och skicka den till dig via mail.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gick det? Lyckades du ställa in belysningen?

Ska ta det nu under dagen när den ordinarie belysningen tänts.

Men det ska nog inte vara några problem med din eminenta översättning.

MVHGlenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...