Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Ett sätt att hålla en jämn temperatur i karet över dygnet är att utnyttja och kanske tom öka bostadens cirkulation. Fönster på glänt, öppna ventiler, öppna dörrar, markiser, persienner osv.

• Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
3-5 liter per dygn låter väldigt mycket för ett täckt 80L kar, mitt mollyhotell dunstade knappt 3-5 liter i veckan. Vad har du för utrustning och belysning i karet?

jag har 2 st original pumpar på 1700L/h doppvärmare (men den är nog aldrig igång) 26 st 3w led + original lampan men den används väldigt sällan.

Postat

Konstigt att du får sån avdunstning. Vad får du för temp i karet om du inte använder värmaren utan låter pumparna stå för värmen? Jag hade ju också LED i mitt molly, om du fortfarnade har så hög avdunstning om du sänker tempen får du nog skaffa autopåfyllare.

Postat

Skulle behöva en alg ätande fisk pga att mina turbosar har en tendens att leva en vecka, Och den behöver vara liten för jag har bara ett 80L Mollyhotell. Några tips?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...