Majki01 Postat 13 maj 2012 Dela Postat 13 maj 2012 Hur har ni löst det med avdustningen? Luckan som är ovanför skummaren samlar en hel del vatten som rinner rakt ner över baksidan av karet och ner på golvet.. WTF.. måste va en stor miss från rsm.. Hur har ni löst detta problem? känns som att det enda alternativet är att dra av huven och köra utan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nemisis Postat 13 maj 2012 Dela Postat 13 maj 2012 Har haft ett RSM 250 nu i lite drygt ett år, har aldrig stött på det problemet alls. Samlar inte vatten alls i mitt fall... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 13 maj 2012 Författare Dela Postat 13 maj 2012 Har du dragit ut karet och kollat på bakrutan? Alla rsm 250 jag kollat på nu, stående igång i butiker samt hemma hos andra och hos mig själv så är det så här Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nemisis Postat 14 maj 2012 Dela Postat 14 maj 2012 Får kolla detta sen då men jag har aldrig sett att det funnits något vatten i luckan, har den uppe varje kväll och fyller på med spårämnen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.