Joppsson Postat 23 augusti 2013 Författare Postat 23 augusti 2013 Har varit "lite mycket jobb" senaste året så jag har knappt haft tid att vara på forumet. Ska försöka få in lite bilder allt eftersom. Tills vidare får ni hålla tillgodo med några mobilbilder. Den här är från starten som ni ser. Citera
boman Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Fint ska bli kul att se, håller också på att fylla upp mitt Red Sea Max 650s. Ska bli intressant att följa din tråd. Välkommen Citera
Joppsson Postat 24 augusti 2013 Författare Postat 24 augusti 2013 Efter tre långa månader med bara sten i akvariet så var det äntligen dags att införskaffa den första korallen. Inte så spännande med tanke på allt som finns på det här forumet men det blev helt klart ett lyft i vardagsrummet hemma. Citera
boman Postat 24 augusti 2013 Postat 24 augusti 2013 Kul alltid lika roligt och spännande att sätta in det första levande i karet. Citera
Guest Postat 25 augusti 2013 Postat 25 augusti 2013 Det är mycke som är underskattat i akvarie världen. Stjärnpolyp är nog en av dessa fint jue alltid skönt att ploppa i första saken och känna att man gjort rätt Citera
Joppsson Postat 12 september 2013 Författare Postat 12 september 2013 Ja, även de enkla sakerna är roliga. Åtminstone i början ;-)När stjärnpolypen fått vara i ett tag så blev det ett clownpar och en BTA (som praktiskt nog placerat sig i ett stort snäckskal i butiken) Citera
Joppsson Postat 17 september 2013 Författare Postat 17 september 2013 När clownerna hade bott in sig ett tag så blev det utökning i burken. Citera
boman Postat 17 september 2013 Postat 17 september 2013 Snygga!! Har själv just beställt 2 zebrazoma från triton som jag får på Torsdag. Dom är så fina. Citera
Joppsson Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Snygga!! Har själv just beställt 2 zebrazoma från triton som jag får på Torsdag. Dom är så fina.Ja, tycker också att de är en härlig färgklick i akvariet. Citera
Joppsson Postat 19 september 2013 Författare Postat 19 september 2013 Efter ytterligare en tid så blev det en ny mjukis och en sandvändande sjöstjärna. Det kliar i fingrarna att skaffa mycket mer men "sakta men säkert" verkar ju vara melodin för saltvatten så jag får hålla i mig. Citera
Joppsson Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Tog en tur till StoffeSwe (som visade sig vara en gammal lumparkompis) och köpte några nya mjukisar och en euphyllia. Citera
Majki01 Postat 14 november 2013 Postat 14 november 2013 Riktigt vackert kar ! Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.