Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

he6ysa6u.jpg

Har varit "lite mycket jobb" senaste året så jag har knappt haft tid att vara på forumet.

Ska försöka få in lite bilder allt eftersom. Tills vidare får ni hålla tillgodo med några mobilbilder.

Den här är från starten som ni ser.

Postat

Efter tre långa månader med bara sten i akvariet så var det äntligen dags att införskaffa den första korallen. Inte så spännande med tanke på allt som finns på det här forumet men det blev helt klart ett lyft i vardagsrummet hemma.

uhe4upy4.jpg

Postat

Det är mycke som är underskattat i akvarie världen. Stjärnpolyp är nog en av dessa :) fint jue alltid skönt att ploppa i första saken och känna att man gjort rätt :)

• 3 veckor senare...
Postat

Ja, även de enkla sakerna är roliga. Åtminstone i början ;-)

När stjärnpolypen fått vara i ett tag så blev det ett clownpar och en BTA (som praktiskt nog placerat sig i ett stort snäckskal i butiken)

na9asuze.jpg

dadypeqa.jpg

Postat
Snygga!! Har själv just beställt 2 zebrazoma från triton som jag får på Torsdag. Dom är så fina.

Ja, tycker också att de är en härlig färgklick i akvariet.

Postat

Efter ytterligare en tid så blev det en ny mjukis och en sandvändande sjöstjärna. Det kliar i fingrarna att skaffa mycket mer men "sakta men säkert" verkar ju vara melodin för saltvatten så jag får hålla i mig.

4y9eza5u.jpg

uqa9arab.jpg

yrady2a4.jpg

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...