Dregs Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Har tänkt mig åka till stockholm (Västerhaningen) å träffa vänner. Det slog mig dock att varför inte "fånga två fiskar med en hov" och besöka lite saltbutiken ^^ på vägen tebax.Är dock inte så insatt på vad de finns för butiker vid/nära stockholm (Västerhaningen) eller på resan från Luleå, så tänkte höra mig för lite tips Finns det nå butiker jag inte bara får missa? Några som kan vara värda att titta på? Några som jag inte ens ska tänka på ? Citera
hanst Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Jag tipsar om Triton i Täby, en trevlig butik med bra personal.http://www.tritonakvarium.se/ Citera
StoffeSwe Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Aquarium Stockholm i Sundbyberg är också värt att titta förbi.Akvarielagret i Bromma har inte så mycket djur men det ligger bara 5 min från Aquarium Stockholm så är du ändå där kan du ju titta förbi akvarielagret också.Bromma Zoo ligger också 5 min från Aquarium Stockholm men vissa skulle nog sätta upp dem på listan man inte behöver besöka. Jag tycker du kan kolla förbi där om du ändå är i trakten, ibland har de roliga fiskar inne, men inte så mycket mer. Citera
niki68 Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Aquarium Stockholm i Sundbyberg har mellan 10%-15% rea på alla koraller. Citera
Dregs Postat 4 juni 2012 Författare Postat 4 juni 2012 Toppen redan 4 ställen att titta närmare på Tackar så mycket ! Flera förslag ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.