aoiitsuki Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 hejsan Har läst i olika trådar att rsm 250 glaset är för tjockt? Jag skulle vilja ha lite feed back om mp10w es till ett rsm 250. Både negativa och positiva! Citera
aoiitsuki Postat 3 juli 2012 Författare Postat 3 juli 2012 Det är inga problem på några som helst sätt!!Låter bra Ken! Vad tyckte du om ljudet? Citera
osby0479 Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Man kan leva med det, har haft ca 7 mp10 och 6 mp40 och dom har funkat kanon tycker jag! Vissa är väldigt känsliga vid ljud, allt beror vilken mode du kör på, då den varvar upp och ner så kan det va lite brummande.Smak sak, snyggare design finns inte enligt mig, gillar inte att ha sladdar i akvariumet, och det slipper man med vortech pumparna! Citera
aoiitsuki Postat 3 juli 2012 Författare Postat 3 juli 2012 Du borde juh snart bli sponsrad av Vortech Tror att jag köper den här då. Kommer nog bli ett fint komplement till original pumparna. Citera
Majki01 Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Har också kört en del mp10 upplever inte alls något oljud vilket läge jag än kört dom i faktiskt.. och jag är endå rätt känslig mot ljud.. finns ingen bättre och tystare pump i min värld.. körde den på rsm 250 utan problem! Citera
aoiitsuki Postat 4 juli 2012 Författare Postat 4 juli 2012 Har bestämt mig att köpa en sådan nu. Får dock vänta ett tag. Tack för svaren Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.