Ahlin_88 Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Köpte mig ett par eremitkräftor idag och jag fick mig en liten överraskning när jag kom hem. En av kräftorna har valt att flytta in i ett redan bebott skal Är ju nybörjare inom den här hobbyn så nu frågar jag vad det här är han han på skalet. Nån typ av rörmask?Ber om ursäkt för den usla bildkvalitén. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kn0tan Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Ser ut att vara en väldans lycklig rörmask utan tvekan =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahlin_88 Postat 10 juli 2012 Författare Dela Postat 10 juli 2012 Vem vore inte det om man hade nån som bar runt på en hela dagarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MartinForsström Postat 10 juli 2012 Dela Postat 10 juli 2012 Han lär ju ha det fint. En av mina eremiter hade en havstulpan på ryggen ett tag. Roligt att de kan samsas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.