MonicaOB Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag har försökt att ta foto i flera veckor men det har varit omöjligt.Först trodde jag att det var en glasros men det är det inte. Det finns bara en i tanken och den har kommit med LS. Nu har jag iallafall fått den förevigad men färgerna stämmer inte. Den är ca 3 cm lång och utslagen fullt ca 5 cm, sitter på en halv cm stam (???) mjölkfärgad och nästan genomskinlig. Strecken och topparna på "bladen" är blå-lila och "bladen" är platta.Den är ljuskänslig och drar in sig snabbt som attan om man tar med blixt. Den sitter undanskymt i en grotta...Taskiga foto men detta är de bästa....Vad har ni på förslag?? Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 En rörmask.Filtrerar vatten hela dagen lång.. Bara bra.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MonicaOB Postat 3 augusti 2012 Författare Postat 3 augusti 2012 Tack! jag var inne på det men tyckte den var lite stor... blyg liten rackare men det kommer snabbt fram igen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.