houssami Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Hej på er allihoppa. Efter 4 år med sötvatten fiskar snart är det dags för saltvatten. Jag har läst och förtsätter att läsa om ämnet. Jag tänkte höra med er som har hållit på ett tag nu om ett par funderingar som jag har och jag hoppas att få svar och hjälp. 1- Ett 240 liters akvarium ( 110*45*50 L, B, H ) med 8mm tjockt glas, är det ok?2- T5 rör som jag skulle kunna montera själv, liknande de som finns på den här länken , http://www.melevsreef.com/pics/0504/t5.html , finns såna att köpa i Sverige? Var? kostnad?Tack på förhand MVH Citera
hbmannen Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 det mesta du behöver finns på länkarna här på forumet, kolla under svenska butiker..sen läs lite till innan du börjar å ladda pluskan för nu ska du börja spendera hälften av din lön varje månad på karet.. nästan iaf Citera
houssami Postat 20 april 2005 Författare Postat 20 april 2005 Jag har kollat på länkarna långt innan jag postade här utan att hitta. Tack, jag väntar fortfarande på en svar.MVH Citera
hbmannen Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 men kolla me pwss dom har nog det du söker..ok ja 8mm glas räcker gott.. Citera
Guld Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Hej på er allihoppa. Efter 4 år med sötvatten fiskar snart är det dags för saltvatten. Jag har läst och förtsätter att läsa om ämnet. Jag tänkte höra med er som har hållit på ett tag nu om ett par funderingar som jag har och jag hoppas att få svar och hjälp. 1- Ett 240 liters akvarium ( 110*45*50 L, B, H ) med 8mm tjockt glas, är det ok?2- T5 rör som jag skulle kunna montera själv, liknande de som finns på den här länken , http://www.melevsreef.com/pics/0504/t5.html , finns såna att köpa i Sverige? Var? kostnad?Tack på förhand MVHHej Arcadia har liknande hållare. Dom finns på grossistfirman Imazo som också har rör till saltvattenDom flesta Zoobutiker kan ta hem dom Citera
houssami Postat 20 april 2005 Författare Postat 20 april 2005 Hej Arcadia har liknande hållare. Dom finns på grossistfirman Imazo som också har rör till saltvattenDom flesta Zoobutiker kan ta hem domHej Guld, jag ska titta på deras hemsida, tack så mycket Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.