limbfork Postat 17 december 2013 Postat 17 december 2013 har åkt på samma problem som beskrivs. gjorde en rejäl rengöring av den nyss, och nu blir det inga bubblor alls. förutom ett par stycken som åker ut direkt från själva pumpen och självklart letar sig vidare ut i karet... Citera
Majki01 Postat 17 december 2013 Postat 17 december 2013 det problemet hade faktiskt jag också i mitt blenny ! Det va då jag gick över till att skaffa hydors nano slim skim. För pumpen till min turboflotor höll på o klödda alltid Citera
limbfork Postat 17 december 2013 Postat 17 december 2013 med lite rejält ruckande så bubblar det på lite smått igen. det jobbigaste är väl att inte veta hur det ser ut när man kommer hem från jobbet. kan ju ha varit död hela dagen. oftast fylls koppen bara med vatten. irriterande. speciellt när man är gröngöling hehe Citera
Majki01 Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Den första turboflotorn jag hade i ett vanligt blenny bråkade alltid. . Så jag ändrade till hydor slim skim nano. Den turbo flotor jag nu fick denna gången i blenny fungerar klockrent . Men den valde jag endå att byta till en tunze 9002 mest för att turboflotorn tar upp så mycket plats Kör man med tunze så får man lätt plats med tunze osmolstor där osv . Eftersom jag har hela mitt facket som litet refugium Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.