john.w Postat 28 maj 2005 Författare Postat 28 maj 2005 Har köpt 2 koraller av en kille som jag köpte sten av en julgranskorall och en flowerpott tror jag den heter,+att jag har fått fina fraggar av ted och peterG. Har dessutom investerat i en naso literatus.Nason var en duktig gräsklippare han har rensat halva karet på alger på bara en dag så nu har algbekämpningen börjat på allvar å det verkar som jag drar det längsta strået (än så länge)John
Anders Häll Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 var det besvärligt att få till hållarna till lysrören?? Kan du pm:a mig med ritningar osv.. Vill bygga liknande lösning till mitt nyinförskaffade 540 liter..
john.w Postat 11 juni 2005 Författare Postat 11 juni 2005 Har fått lite nya invånare så det är roligare att titta på akvariet när det rör sig lite. Innan jag startade så tyckte jag att fiskarna var det finaste och roligaste och det var det som skulle bli prio ett men nu när jag har startat så tycker jag att korallerna är helt klart det roligaste, att det finns så mycket lustiga saker trodde jag inte. Ångrar inte en sekund att jag gick över från sött till salt
john.w Postat 19 juni 2005 Författare Postat 19 juni 2005 Tänkte bara visa lite nya firrar å koraller. Det är lite roligt att ta kort på dom små liven har väl tagit ett par tusen bilder men det är ju inte många som blir nåt att ha
Rekommenderade inlägg