nippe2000 Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 Hej alla gladaFinns det någon som haft liknande läcka på ett clownhotell?Jag har haft igång karet i 4 veckor och har inte sätt någon läcka alls men när vi kom hem från semester idag var det salt längs med kanten till möbeln och när jag rör karet kommer det lite vatten mellan möbeln och karet.på en vecka har det bara dunstat ca 1cm 1,5 cm vatten så det vore konstigt om det läckte....någon som har en aning..//Niklas Citera
Namnbrist Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 Du har koll på vatten nivån? Låter som det skvalpar över kanten&rinner ner efter sidan. Citera
Namnbrist Postat 31 augusti 2012 Postat 31 augusti 2012 Vissa modeller har ett rektangulärt hål i mitten på ramen av någon anledning....kolla om det beror på det Citera
nippe2000 Postat 1 september 2012 Författare Postat 1 september 2012 Det finns inga rinningar på väggarna på karet så det ser ut som det kommer från botten Citera
nippe2000 Postat 1 september 2012 Författare Postat 1 september 2012 Det finns inga rinningar på väggarna på karet så det ser ut som det kommer från botten och när jag torkar bort så fyller det på till samma mängd men det rinner aldrig ner på golvet.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.