pegekin Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Den tyckte att detta var ett bra ställe för den,tyckte inte husse dock,flyttade den senare och då vandrade den till en sten ist. Mycket bättre. Citera
Liljegren87 Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Väldigt dramatiskt med musiken i bakgrunden:) Citera
pegekin Postat 2 september 2012 Författare Postat 2 september 2012 Väldigt dramatiskt med musiken i bakgrunden:)Ja,jag vet men ingen credit ti mig för de va helt omedvetet,jag tror de kommer från tvn faktiskt men de höjer ju liksom effekten likvälBanana man Citera
kvalle Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 lånar lite här. är det okej om anemonen trivs att sitta på glaset eller kan de vara skadligt i längden? om det inte finns några faror??för det känns verkligen som min bta jagar clown fiskarna.. för den rörs sig mot där dom håller sig Citera
Blåbert Postat 3 mars 2013 Postat 3 mars 2013 Sjukt att du fått till ett sånt ljudspår av misstag Citera
Guest Postat 3 mars 2013 Postat 3 mars 2013 Det är inget skadligt om den sitter på glaset. Dock kan man lätt skada den när man flyttar den. Citera
kvalle Postat 3 mars 2013 Postat 3 mars 2013 Det är inget skadligt om den sitter på glaset. Dock kan man lätt skada den när man flyttar den.tänker inte flytta på den. den får bo där den trivs Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.