Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 måste man ha t-5 armatur till t-5 rören eller ? tänkte köpa juwels armatur till mitt percula 120 den rampen är 120 cm Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 T-5 rören har andra längder och annan infattning än vanliga lysrör sen har de elektroniska driftdon som är anpassade till effekterna. Det går faktiskt använda elektroniska driftdon för t8 (jag har använt ett 58W till två av mina 54W t5-rör i snart ett år) 54W t5 går nog förmodligen inte in om rampen är exakt 120cm men 39W skulle funka bra i ditt fall. Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 Fråga är vad försäkringsbolagen skulle säga om man använde fel armatur, vid en brand eller liknande.__________________MVH Peter Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 Om branden börjar där så kan man nog få lite problem ja. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.