Gå till innehåll

Nya lysrör till clownhotellet??


beatrixx

Rekommenderade inlägg

Jag har ett gammalt clownhotell som jag tänkte starta upp. Har inte använt det på ca 3år. Jag antar att jag behöver byta ut lysrören efter en sån här lång tid... Vad heter rören och vart kan jag köpa dom??

Eller rekommenderar ni nån annan lösning?? Är inte så teknisk och känner ingen teknisk person så blir kanske svårt att modda allt för mycket själv..

Tack på förhand!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du eller känner du någon som kan löda? Det är en förutsättning för att kunna bygga själv. Det är inte överdrivet svårt, men det är synd om man förstör utrustning för en tusen lapp för att man inte vet hur man installerar det.

Kolla den här tråden https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?45478-StoffeSwes-Mollyhotell

Den handlar om ett molly hotell som jag byggde in LED belysning i. Tyvärr är den inte överdrivet pedagogisk när det gäller själva byggandet, men det är endel bilder från processen.

Jag kan rekommendera att installera LED men det är inte lika lätt som att byta en lampa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...