Nito Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 en liten film gjord med digitalkameran därav kvaliten, men dock.www.lulebk.nu/240burken_0001.wmv
Nito Postat 3 maj 2005 Författare Postat 3 maj 2005 -en liten film till på en Clown som har fått en ny anemon och lite svårt att bestämma sig om vilken den ska bo i, man ser också en väktarkrabba på den ena anemonen om man tittar noga.www.lulebk.nu/nemo2.wmv
Joru Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Härliga bilder. Blir något sugen på att få lite liv i karet nu. Har endast fixat till Osmos vatten i burken och ska blanda till salt snart, så det är ju ett bra tag kvar.
Manks Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Trevlig film, jobbigt bara att min webläsare har spel, så varje gång jag startar opera dundrar den upp i winamp
Jaken Postat 3 maj 2005 Postat 3 maj 2005 Det var några GRYMT snygga knappar du hade!!! Riktigt blå. Om du kommer till Sthlm är jag mycket intresserad av att byta, har några ruskigt fina röda...
Nito Postat 3 maj 2005 Författare Postat 3 maj 2005 dom är helt otroligt blåa, det har du rätt i, ska ha dig i åtanke.det går ju faktiskt att köra ner dom med bussgods, det tar ca. 12 h och går nostop till Fjollträsk
Rekommenderade inlägg