jonte_j Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Köpte nya returpumpar till mitt rsm 130. Delen i rött på bilden sitter inte fast, men den gör det på mina gamla. Ska den limmas eller? Citera
StoffeSwe Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Reklamera.Om inte fästet sitter fast när du köper den är det bättre att du hör av dig till butiken och byter ut den. Citera
krille 55 Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Jag bytte mina pumpar för ett par veckor sen. Där satt röret fast i dom nya. Kollade på dom gamla . ingen gänga i den änden mot pumpen, dom är bara ipressade i pumpen med bra passform. sitter dom för löst så får du väl sätta nåt lim för att hålla dom på plats så röret inte snurrar när du skruvar dit dom i karet Citera
kobbens Postat 25 september 2012 Postat 25 september 2012 Bytte i mitt RSM 130 för ca 10 månader sedan och de var lösa mot pumpen med, men passformen räckte för att hålla dom på plats.Köpte nya returpumpar till mitt rsm 130. Delen i rött på bilden sitter inte fast, men den gör det på mina gamla. Ska den limmas eller?[ATTACH=CONFIG]82582[/ATTACH] Citera
jonte_j Postat 25 september 2012 Författare Postat 25 september 2012 Blev att limma den då den andra satt fast. Kan man limma koraller i karet borde det väl inte vara några större problem med pumpen heller? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.