saltatrox Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Jag köpte ett impulsköp när jag köpte några korallerhos en persson.Men jag tror jag har gjort bort mig totalt..Stjärnan jag fick med mig är kanske en korall ätare.Har den nu i ett separat burk.Kan jag ha den i min korall akvarium ????? Citera
osby0479 Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Helst inte, den äter det mesta till frukost, isf den jag hade så den fick gå i ett separat kar, men har man ett fish only så är den snygg att titta på. Citera
Colan Postat 27 september 2012 Postat 27 september 2012 Jag har en närbesläktad, men elakare (Red General) , den har gått i mitt kar över i snart 1-1/2 år. Brukar mata den med en bit fryst räka eller mussla ca 1 ggr/veckan. Den har varit relativt snäll men vid något tillfälle hyvlat rent knappkolonier vid 2 tillfällen. Jag har inte märkt av att den är intresserad av andra koraller än just knappar, sen om man matar den så håller den sig relativt lugn. Om du inte har för mycket knappar i karet kan du låta den gå där och observera om den ger sig på något annat, vilket jag inte tror den kommer göra. Citera
saltatrox Postat 27 september 2012 Författare Postat 27 september 2012 Ok, vill inte skansa.Så om nån vil köpa den för 300kr så blir jag glad.Skicka PM eller ring, smsa0707754076 Citera
saltatrox Postat 27 september 2012 Författare Postat 27 september 2012 Ok, vill inte skansa.Så om nån vil köpa den för 300kr så blir jag glad.Skicka PM eller ring, smsa0707754076Jag byter gärna mot nån korall Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.