Petter N Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Det ser bra ut. Hur är ljudnivån på pumpar och skummare? Jag ser att du också bytt ut orginalbelysningen. Tyckte du att den var undermålig eller varför bytte du ut den? Vill gärna uppmana dig att uppdatera din tråd ofta. Mycket intresserad av de större RSM-akvarierna och de är inte många på forumet som har sådana ännu. Citera
Emvees Postat 9 april 2013 Författare Postat 9 april 2013 Hej Petter! Jag vet är jättedålig på att uppdatera, skyller på för lite tid på dygnet. Ljudnivån är helt ok faktiskt. man kan sitta i samma rum och småviska. Sen är det klart att det är inte knäpptyst men absolut inget man störs av. Jag bytte lampan för jag ville komma undan kostnaden för nya rör och så är jag lite tekniktorsk Orginal belysningen är absolut inte undermålig enligt mig, men jag har heller inga riktiga hardcore koraller så . Nej sjukt nöjd med karet faktiskt. Sen gör sig faktiskt original belysningen kanske lite bättre designmässigt än Pacific Suns Led. Men men. Uppdatering kommer nu när jag har ledig tills på fredag Citera
saltgurkan Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 en sån vill jag ha nu!! behöver man göra några ändringar med filtreringen? eller håller orginalet? Citera
Emvees Postat 23 augusti 2013 Författare Postat 23 augusti 2013 Hade en rejäl crash när vi inte var hemma hade tydligen blivit för varmt i akvariet så jag förlorade allt innehåll.... Sålt till Boman på¨guiden.! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.