Guest Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Skulle behöva hjälp vad denna som jag tror är en flakväxande historia heter?Bjuder även på bonus bild. detta är mitt nya kar:P Citera
Andy88 Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 Det ser ut som en Turbinaria. Det finns några olika men du hittar säkert rätt. /André Citera
Andreas N Postat 8 november 2012 Postat 8 november 2012 cool sten över euphyllian. den ser ju ut som ett huvud nästan :-) med haka , mun , ögon som är lite utåtstående samt en turban på toppen Citera
Guest Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Det är ett skelett från en bläckfisk :P:P Eller så är det inte det ser exakt ut som om det skulle vara det set 4st arm formade prylar och ett hål som skulle kunna varit munnen på den. Bara fantasin vi har skrattat många ggr åt alla förslag Citera
Guest Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 trots den dåliga bilden någon som vet va d 2 spserna heter? samt kan man ha på något där den är fraggad? så det inte blir problem där i framtiden? Citera
Andreas N Postat 9 november 2012 Postat 9 november 2012 Den högre är en montipora och den vänstra gissningsvis en pochillopora. Om de är klippta bildas det snart nya polyper på det klippta stället och är inget att oroa sig över. Citera
Guest Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Tackar alla Här kommer en bättre bild på den sps som jag ej redigt vet va det är Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.