Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 Har just varit o inhandlat 2 st 70w mh-armaturer på auktion. Eller, jag blev en aning osäker om det verkligen är mh men vad jag vet så betyder beteckningen HQI mh. Vet nån hur det ser ut på lamp-fronten, om det finns att få tag i till bra pris? MVH Peter Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 HQI = Metallhalogen. Kolla på acuaristic.net dom har lampor till bra pris Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 Perfekt, började nästan tro att jag hade gjort bort mig och köpt nån dum kvicksilverbelysning. Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 è det dessa som du säljer på https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forum_posts.asp?TID=26 09&PN=1&TPN=1Varför skall du nu sälja dom om det var/är dessa??__________________MVH Christian wrang.com Citera
Guest Gäst Postat 2 januari 2004 Postat 2 januari 2004 Japp, behöver dem inte själv... de ryms inte ovanför akvariet. Karet är 60 högt så det skulle inte räcka med dessa. Har 4 lysrör istället och det funkar rätt så bra. /Peter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.