kiwi11 Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Om man köper något kina kitt och snickrar ihop en ramp. Vad behövs?Jag hade tänkt detta till mitt 260kar http://www.aquastyleonline.com/products/90--LEDs--DIY-Dimmable-Kit.htmlFast det kanske är i klenaste lagret?Är där allt jag behöver eller ska jag kompletera med kylplåt?, fungerar kanske med dyrkplåt och sen fläktar bara? Citera
StoffeSwe Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 När du säger 260, menar du liter eller längd?Om du har 90x3w till ett 260L kar så har du mer än 1w/L. Med Led belysning räcker oftast 0,6-0,7w/L till att hålla de mesta, dvs inte i klenaste laget, snarare tvärtom.Sök på forumet så hittar du hur många trådar som helst om kitten från aquastyleonline. Citera
StoffeSwe Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 Du behöver komplettera det kittet med en kylfläns, finns flera olika på samma sida. Citera
Chrille_B Postat 5 december 2012 Postat 5 december 2012 reefledlights.com har bra produkter,service och prismvh chrille Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.