pegekin Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Ja, både Julklapp och 1-års present gav jag mitt akvarium igår.Jag gav nämligen en ny skummare,en Aqua c EV 120. Jag anser att skummaren e själva hjärtat i akvariet därav rubriken.Ska bli spännande att se resultatet så fort den börjar bli inkörd,kan säkert ta ett tag. Kan lägga ut bilder lite senare om så önskas.God Jul på er alla saltberoende människor..... Citera
StoffeSwe Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Så klart bilder önskas! Och en recension om du orkar Skulle gärna höra och se lite mer om dessa skummare. Citera
pegekin Postat 22 december 2012 Författare Postat 22 december 2012 Så klart bilder önskas! Och en recension om du orkar Skulle gärna höra och se lite mer om dessa skummare.Ja,de kommer om nån dag eller så. Jag ska resencera när jag vet lite mera... Citera
Järv Postat 22 december 2012 Postat 22 december 2012 Då är mitt akvarium hjärtelöst Men väntar som sagt på recension och BILDER!Knappt så jag tycker att du ska vänta tills det är inkört Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.