Postat 30 mars 201312 år Författare Så här ser det ut nu lite nya fraggar från Fraggträffen i Göteborg.
Postat 1 april 201312 år Riktigt kul att se sitt gamla akvarie så väl omhändertaget. Dessutom roligt att se en del av mina gamla koraller och fraggar växa till sig i en fin miljö.
Postat 22 april 201312 år Författare Nyförvärv, hittade Banggaier i den lokala affären, köpte 2 st.Jag har länge velat ha tag i 2 sådana.
Postat 22 april 201312 år Nyförvärv, hittade Banggaier i den lokala affären, köpte 2 st.Jag har länge velat ha tag i 2 sådana.Bildbevis behövs, annars har det inte hänt
Postat 22 april 201312 år Författare Då får väl du komma hit i fota lite då.Skämt åsido, jag skall försöka få till en liten filmsnutt imorgon kväll.
Postat 23 april 201312 år Kul att du äntligen fått tag i firrarna. Har semestern varit bra? Blev det nån dykning. Dina fraggar står här på tillväxt så du är välkommen ner för ett besök.
Postat 23 april 201312 år Författare Dykningen gick åt pipsvängen, klarade inte av tryckutjämningen, ändå har jag gjort det tidigare.Får bli nya försök.Ska försöka att lägga in några snorkelkort senare.Kompisen kom ner och han tyckte det var magiskt att få sväva i ett korallrev.Ser fram emot en kopp kaffe framför ditt rev snart.
Postat 24 april 201312 år Snyggt, kul att du fick tag i dem De är ett prefekt tillskott till ditt kar som ser riktigt bra ut nu.
Postat 26 april 201312 år Författare Nu blev det ett nyförvärv till.En Koumansetta Hectori.Tack Kenneth.Den har nu varit i karet ett dygn utan att visa upp sig.
Postat 6 maj 201312 år Författare Ja det har du nog rätt i, tanken har börjat slå mig också, vi får väl se.Ser du Hectorin och Scuttulatusen ?
Postat 6 maj 201312 år Nu är det nästan lika fullt som när jag hade det och bestämde mig för att skaffa större. Får dina fraggar som står här och väntar plats? Riktigt snyggt är det i alla fall.
Postat 7 maj 201312 år Författare Hej KrilleMer fraggar får alltid plats.Det finns även några mjukoraller kvar att plocka bort.Förhoppningsvis skall jag nedåt Småland med jobbet snart så du får bort dom.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.