Postat 29 oktober 201311 år Författare Du är välkommen upp till Karlstad.Här finns det gott om dom.Kaffe bjuder jag på
Postat 5 november 201311 år Författare Vi kan väl vänta med svaret en vecka kanske.De äter Artemia o det ser bra ut just nu i alla fall.Skummaren går för fullt o 20 kilo LS ligger det i.
Postat 5 november 201311 år Författare Kan ev prova med en liten film i morgon.Det är ju så mycket sten så att de är svåra att se.
Postat 9 november 201311 år Sitter med grabbarna i Krilles stuga och diskuterar överföringar o returer.nytt kar står lastat på släpet o detta kar kommer att läggas ner.Hustrun är hemma o matar Bangaiynglen, nu har vi pratat salt i 14 timmar, börjar bli lite sliten
Postat 10 november 201311 år Hehe. Det blir mer salt snack hemma hos mig sen så för sliten för att prata lite mer hoppas jag att ni inte är
Postat 10 november 201311 år Författare Tack Andreas Nu är släpkärran full med både det ena o det andra.Lycka till med det nya karetDet var ett mycket snyggt nytt kar du skaffat dig
Postat 12 november 201311 år Författare Hur har det gått med småttingarna. Klarade dom din frånvaro i helgen?Dom lever än, frugan har skött om dom väl.Edward var hit en sväng i går kväll o räknade dom till drygt 20 st.Varit lite dåligt med filmer o kort på dom denna gången, vill väl inte ta ut något i förskott utan låta det gå ett tag först.
Postat 12 november 201311 år Författare Gott att höra. jag håller tummarnaTack KrilleHoppas att det hjälper till
Postat 16 november 201311 år Författare Här kommer det sista kortet på mitt RSM.Det läggs ner i morgon.Yngelkaret o det nya kom också med.
Postat 16 november 201311 år Hur går det med småttingarna. Har du tid med dom nu när du bygger upp det nya
Postat 16 november 201311 år Författare Blir helt klart mindre tid till dom just nu.Räknade till ca 15 st förut
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.