Melika Postat 24 januari 2013 Postat 24 januari 2013 HejVet någon om gröna prickar samt grå på levande sten och sniglar vad handlar om? är de sjuka eller kommer att dö?MVH Citera
MartinForsström Postat 24 januari 2013 Postat 24 januari 2013 Jag skulle tippa på att det är någon alg. Jag har väldigt klargröna alger på mina stenar. Citera
Melika Postat 24 januari 2013 Författare Postat 24 januari 2013 Jag skulle tippa på att det är någon alg. Jag har väldigt klargröna alger på mina stenar.Hej allihopa jag har en sjöborre som orsakade de grå prickar på stenar. Men härligt min sjöborre släppte många ägg. Jag har filmat o kan visa er men vet inte hur kan man göra här? Citera
Melika Postat 24 januari 2013 Författare Postat 24 januari 2013 Hej Helt rätt. Men gro prickar är på grund av Sjöborren. Sjöborrar brukar äta alger o de andra levande i havet. Min Sjöborre släppte många ägg. Det var härligt o se. Jag har filmat detta.tack för svaret Martin. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.