Gå till innehåll

Varför blir man avstängd en tid?


hagbard

Rekommenderade inlägg

Varför blir man inte avstängd för evigt?Är det en lösning för att en moderator inte tål tex mig?Hur göra med det föresten?moderatorn tål inte snubben som betalar 100+ och vill vara med i gemenskapen!Talar moderatorerna sins i emellan vad straffet ska bli?Fick höra att jag inte pratar fisk så mycket utan annat!Jag ser ju för fan ut som en fisk!GE er!Skickar ni med regler ska dom i mitt tycke fungera med brottet!Helt enkelt!Har ni problem med vissa människor som vill vara med här?Helt OK!Men ta då en prövotid innan ni tar emot stålarna!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stålarna, är ett frivilligt bidrag, ingenting som gör att man undantas ifrån forumreglerna, du var väl medveten att du bröt mot reglerna när du skrev inläggen som gjorde att du blev avstängd en tid, du skrev det själv i inläggen. Brott mot reglerna kan bestraffas med allt ifrån en tillsägelse till evig avstängning beroende på hur grov överträdelsen är och om det är första gången man får en tillsägelse, det är få som blir avstängda första gången de bryter emot reglerna, det vet du om då du blivit varnat flera gånger innan avstängningen...

Upprepade regelbrott kommer förlänga tiden man blir avstängd och ökar riskerna att man blir helt avstängd...

Ett tips är att detta inlägg bryter mot reglerna redan, och hur länge sen är det sen förra avstängningen lyftes?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif

2.2 Moderatorer vill väl - Moderatorerna finns här för att göra din och alla andra medlemmars tillvaro på forumet så trevlig som möjlig. Får du en uppmaning eller tillsägelse av en moderator så rätta dig efter denna.

2.3 Om du inte håller med - Om du inte håller med, inte förstår varför eller anser att du eller någon annan blivit orättvist behandlad av en moderator så är det inte tillåtet att börja diskutera detta i forumet utan alla kontakter ska ske via PM.

Tråd stängd!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...