impajimpa Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 Är det någon som varit med om att Zebrasoma desjardinii käkar Xenia?Imorse var nästan hela Xenia fraggen borta från stenen men små bitar sitter kvar under gummibandet och den banditen som ser mest skyldig ut är Zebrasoman som simmar runt och nafsar lite här o var. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 30 januari 2013 Dela Postat 30 januari 2013 vad har du för fler djur i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 30 januari 2013 Dela Postat 30 januari 2013 Du har inte spänt gummibandet för hårt så xenian har delat sig Och den delen som är borta ligger någonstans i karet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 30 januari 2013 Författare Dela Postat 30 januari 2013 Jag har för tillfället Percula clowner, gul fenade frökenfiskar, den misstänkte , ormsjöstjörnor, sandvändar sjöstjärna, stora och små sniglar , eremit kräftor.Nä jag tror inte jag satt gummibandet för hårt för jag har en skåra i stenen jag satte den i så gummibandet täckte över Xenian så fint. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 30 januari 2013 Dela Postat 30 januari 2013 det är inte helt omöjligt att den har plockat där så fragen har gått i sönder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Hur gick det med fraggen? Hittat den igen eller den är bortaBehöver du mer så kom på besök! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 12 februari 2013 Författare Dela Postat 12 februari 2013 Hittade inte det som försvann men det hade faktiskt hunnit växa fast en pytteliten bit på stenen som nu ar vuxit sig stor som en krona Men jag kommer gärna förbi någon dag när tillfälle ges för att se om du ar något annat kul. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.