wombattwork Postat 16 april 2013 Författare Postat 16 april 2013 tack för era svar killar . Den äter och verkar pigg har bara haft den i mitt kar i några dagar och enda skillnaden från dag 1 till nu vilket är typ dag 5 är att den verkar söka sig till lite lugnare ställen i akvariet emellan sina simturer. Matar lite 2 ggr om dagen ( firrarna i burken äter upp allt på nån minut det är knappt nått som hinner slå i botten)Anders Citera
Petter N Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Även min palettkirurg var lite knölig om magen när jag precis hade köpt den. Det försvann dock på någon vecka. Citera
wombattwork Postat 28 juli 2013 Författare Postat 28 juli 2013 Tänkte ta och uppdatera min tråd lite grann allt har gått bra djurbeståndet har långsamt utökats och har lite mjuk koraller en liten hårding från förra veckan som också verkar må bra en liten anemon en sjöborre osv jag har köpt mig en ledramp en Razor 160/1600k från Rååbert (tack ska du ha den funkar kalas) nå ja det var snacket här kommer lite bilder... hoppas jag gör rätt nu .... Anders Citera
Matthias_H Postat 28 juli 2013 Postat 28 juli 2013 Mycket snyggt kar kul att se då man har en likadan burk :-) Citera
Rååbert Postat 3 augusti 2013 Postat 3 augusti 2013 Den passa fint över ditt kar Ser riktigt fint ut! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.