gurra600 Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Som sagt det går inte att bifoga bilder i ett PM. Det kommer upp att man ska skriva in webbadress ?Men ingen möjlighet att hämta från egen dator ! Citera
freddi36 Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Jag har också irriterat mig lite på detta. Hade gärna velat ha den funktionen i PM precis som i vanliga inlägg, men nu är jag inte speciellt insatt i hur det hela fungerar, kanske finns en bra förklaring till varför. Citera
Wiking Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Det går helt enkelt inte att skicka bilder eller andra dokument via PM, bara text. Det är så det fungerar. Citera
Benighted Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Nopp, funkar som sagt inte, en begränsning i forumprogramvaran så inget vi kan göra nåt åt... Citera
Guest Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 en bild är lätt att lösa lägg upp den på imageshack och skicka länken klart Pm är inte till för att skicka filer. Är för mycket data. Visst går det att lösa i php sql databas men ser det som onödigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.