borne82 Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 behöver lite hjälp fick min nya skummare idag någon som har erfarenhet av bubble magus?har väldigt låg belastning just nu i karet men det blir väl mer så småningom Citera
_Manne_ Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Vad är problemet? Tror min heter 150pro.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
borne82 Postat 9 februari 2013 Författare Postat 9 februari 2013 Vad ska skalan stå på 0-5 ska man köra på max? Citera
_Manne_ Postat 9 februari 2013 Postat 9 februari 2013 Ok..Först o främst.. Har du skummaren stående i rätt vatten nivå.. För det påverkar väldigt mycket hur skummaren beter sig.., om så är fallet så bör du ha den runt 3-4. Du kommer att inse var du får "vettig" skumning.. Inte för torr o inte för blött.. Att sätta en siffra på "Max" är väldigt svårt o verkligen individuellt till varje situationMed vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
borne82 Postat 10 februari 2013 Författare Postat 10 februari 2013 japp skummaren står i rätt höjd så den ska gå så optimalt som möjligt enligt bruksanvisningen men sen står där inte mycket mer men jag ska prova att köra mellan 3 och 4 se vad som händer tack så mycket Citera
borne82 Postat 12 februari 2013 Författare Postat 12 februari 2013 Skummaren har börjat skumma rejält nu ser riktigt bra ut Känns som det blev ett bra köp till ett vettigt pris Citera
_Manne_ Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Skummaren har börjat skumma rejält nu ser riktigt bra ut Känns som det blev ett bra köp till ett vettigt prisLåter bra! Tycker du det blir förmycket "vatten" så får du öppna lite.. Kul att du fått fart på Skummaren.. Är själv nöjd med min 150pro.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.