hbmannen Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 hej finns det nån i sthlm omr. som har en stabil tank å har lust att hjälpa min magnefica att överleva??den har dom senaste veckorna blivit sämre. vet ej varför. allat annat mår prima, om de e nån som vet me sig att dom kan ta hand om den tills den blir bättre belönas me några sten fraggar eller mjuk fraggar.. Citera
Vitamin Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Jag antar att du har kollat alla vattenvärden? Själv hade jag en sådan en gång, mycket vacker. Men tyvärr fastnade den i en pump... Jag hoppas du kan hitta någon som kan hjälpa dig! Har du sett om den äter? Citera
hbmannen Postat 17 juni 2005 Författare Postat 17 juni 2005 ja den äter om man matar den.. den e i hyffsad kondition. men den har sett hängig ut å inte uppumpad på 2 veckor, den gör några försök på kvällen efter att mh slocknat att pumpa upp sig, blir lite större då.. Citera
Wotan Postat 17 juni 2005 Postat 17 juni 2005 Antar av ditt andra inlägg på att ditt kar är uppe i 32 grader är boven idramat. Får du ner tempen så klarar den sig kanske bättre... Avvakta och se när AC´n får effekt. Så kanske du kan ha kvar den Citera
hbmannen Postat 18 juni 2005 Författare Postat 18 juni 2005 mm kan kanske vara så. men ja tycker att den va hängig redan innan de började bli varmt Citera
uffe2 Postat 18 juni 2005 Postat 18 juni 2005 32 grader ?! Försöker du att skinnflå den lille stackaren ? ;-)Jag vågar inte tänka vad som händer när det blir riktigt varmt ute..... Citera
hbmannen Postat 18 juni 2005 Författare Postat 18 juni 2005 har nu mera installerat ett ac aggregat så nu håller tanken sig runt 26 grader Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.