dahlgren Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Såg en snigel som jag tror kan vara en sk assassin snail enligt reeflex. Misstänker att dom inte är så snälla? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 http://www.tankgeek.com/2010/10/01/getting-to-know-the-assassin-snail/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
dahlgren Postat 20 februari 2013 Författare Dela Postat 20 februari 2013 Hittade den också, men det gällde ju sötvatten arter. Kanske är samma? Får hålla koll på mina turbosar känns det som. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Jag har haft ett par såna randiga rackare, blev dyrt //NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.