krille 55 Postat 28 mars 2013 Postat 28 mars 2013 Tack för titten och den trevliga pratstunden. Vi kommer säkert att ses många gånger under sommaren. tycker ditt kar såg riktigt bra ut. Nu när algerna börjar ge sig kommer det att bli riktigt br Citera
Gamekeeper Postat 28 mars 2013 Författare Postat 28 mars 2013 Tack för titten och den trevliga pratstunden. Vi kommer säkert att ses många gånger under sommaren. tycker ditt kar såg riktigt bra ut. Nu när algerna börjar ge sig kommer det att bli riktigt brTack för att du kom, du är välkommen. Vill också tacka dig för all hjälp med transporten av Stigs varor.Kan meddela att alla fraggar har slagit ut och att det verkar som att de har klarat transporten, trotts det kalla vattnet.Han nu en trevlig påsk, vill bara slutligen lägga till att; det är tydligen inte äggen man blir sjuk av?? som jag trodde!!Mvh / Magnus Citera
_Manne_ Postat 29 mars 2013 Postat 29 mars 2013 Hur går det med karet nu Magnus ?Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Gamekeeper Postat 10 april 2013 Författare Postat 10 april 2013 En liten uppdatering :-)Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Karin B Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Hade ju varit perfekt med en Sarcophyton där Citera
Karin B Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Jag tar med ett gäng sniglar åt dig till på torsdag. Om du ändrar dig ang. Sarcophyton så säg till Citera
Gamekeeper Postat 10 april 2013 Författare Postat 10 april 2013 Tack snälla!!Vi höres på torsdagAllt gott / Magnus Citera
krille 55 Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Tack för en trevlig runda idag. Alltid kul att se nya kar och affärer. Hoppas dina problem löser sig nu när du får ny skummare. Vi hörs framöver Citera
Gamekeeper Postat 11 maj 2013 Författare Postat 11 maj 2013 Alltid lika trevligt med besök, och delade erfarenheter.Njut nu utav lördags whiskyn..Allt gott / Magnus Citera
Gamekeeper Postat 28 maj 2013 Författare Postat 28 maj 2013 Hej på er!Det var ett tag sedan jag skrev något! Anledningen till det är att det inte har hänt något, inget positivt iaf!! Vill börja med att rikta ett stort tack till Manne, Crille,Stig och Larry.Manne för sin outtröttliga tjat om att bra killa skall ha bra grejor samt mina frågor och för övertalning o.sv, ni fattar.Crille för ett gott mottagande i Liatorp, samt komplettering av mina livsdämpande fraggar :-)Larry hörde att du var ok! Räcker så tycker jag! Jag kommer igen, va så säker!!Stig för visningen av all stencoraller som man vill ha!! samt smidig hantering av varor! trevligt!Nu till orsaken till att jag har en liten uppdatering! Den heter Ati Powercone 200 is!!!!Har i tidigare brottas med alla möjliga problem typ alger och annat smått och gott! Jag har inte optiwhite, men detta gjorde stor skillnad :-) Nu kan man se in i karet, samt att det inte förtjänar namnet SUMPEN så långt iafÄven om det tog tid att få den var det värt att vänta på :-) Bilder kommer!!Är super nöjd så långt!!Allt gått från sjuksängen / MagnusDagens notering på AquaNastaqNo3-0Ca-450KH-7,0Mg-1400Ph-8,2PO4-0,3Salt 1,023 Citera
Gamekeeper Postat 2 juni 2013 Författare Postat 2 juni 2013 Nu fans tiden till lite bilder. Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
krille 55 Postat 2 juni 2013 Postat 2 juni 2013 Kul att du är på g igen. Ska ut till stugan på onsdag em. Har du möjlighet att komma ut till mej då så kan jag nog klippa en fragg av den blågröna calustrean om Du vill ha. Citera
_Manne_ Postat 3 juni 2013 Postat 3 juni 2013 Härligt att du är på benen igen.. Lät lite illa på luren! Trevliga bilder på det lilla innehållet.. Verkar bli bra väder åt ditt håll i helgen Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Gamekeeper Postat 3 juni 2013 Författare Postat 3 juni 2013 Ja nu ser det bättre ut, än på länge..Ni är så välkomna, hör av er innan bara!Mvh / Magnus Citera
Gamekeeper Postat 4 juni 2013 Författare Postat 4 juni 2013 Mera bilder, inte den bästa kvaliteten på dom, men dock!Skummaren funkar bra!! Men har fortfarande små partiklar i vattnet!Antar att man får anamma Lasses partikelfilter :-)Mvh / MagnusSent from my iPad using Tapatalk HD Citera
_Manne_ Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Fyllt upp igen med fraggarna.. Gott! Kul att det går åt rätt håll.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Gamekeeper Postat 4 juni 2013 Författare Postat 4 juni 2013 Tackar Manne, jag det börjar gå på rätt håll känns det som.. :-)Nu till dagens noteringNO3- 0Ca- 430KH-7.0Mg-1400PO4-0Ph-8,2salt 1,024En liten sänkning av Ca, antar att det är dax för herr Balling att blanda sig in i leken.Fy vad rolig man kan vara. Mvh / Magnus Citera
krille 55 Postat 9 juli 2013 Postat 9 juli 2013 Hur går det. Har det blivit nån förbättring i baljan. Jag såg dig i Båstad i dag. Vi hade varit inne vid tennisen och så kollade vi beachvolleybollen också. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.