Gå till innehåll

köp delen i köp och sälj ?


Dellan1980

Rekommenderade inlägg

Borde inte vi som inte är betalande medlemmar kunna lägga upp att vi vill köpa saker av er stora och högaktiga betalande medlemmar ? det än det öppnar för är ju faktiskt att ni som har betalat och gjort rätt för er till skillnad från mig . att ni faktiskt kan få hitta nån som vill ha era saker utan att ni behöver lägga upp en annons ?

Jag kanske är dum men min stortå är dummare

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte vi som inte är betalande medlemmar kunna lägga upp att vi vill köpa saker av er stora och högaktiga betalande medlemmar ? det än det öppnar för är ju faktiskt att ni som har betalat och gjort rätt för er till skillnad från mig . att ni faktiskt kan få hitta nån som vill ha era saker utan att ni behöver lägga upp en annons ?

Jag kanske är dum men min stortå är dummare

Vi är inte bättre än dig på något sätt. Du är minst lika bra. Och man gör inte rätt för sig genom att betala. Betalar gör man som ett frivilligt bidrag för framtida segrar, och för att få tillgång till köpåsälj Tycker inte man ska känna sig som en andra klassens forumanvändare bara för man inte betalat, men som akutmottagning säger blir det ett oändligt modererande. Jag röstar för att du betar en liten slant (det är ju inte ens vad en fisk kostar. eller korall, eller ett test....) och sen får du tillgång till även köp och sälj :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...