Genne Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Skulle sätta in en annons "Bytes" men det funkade inte Så jag skriver den här (kan väll inte vara mot någon regel):Bytes: Detta kan jag erbjuda: Griniga, klagande, surströmingar på ett forum jag känner till.Detta vill jag ha i utbyte: Glada, trevliga, och possetiva laxar som vill umgås på ett forum och hjälpa till att få det att utväklas och gå frammåt;)(Hoppas jag nu inte brutit mot några forumsregler med min lilla annons, skulle så vara så överlever jag nog (hade ju inte med några he***, j****, mm)Kunde inte låta bliMVH/Glenn Citera
StoffeSwe Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Låter som ett svårt byte, du får lägga till någon extra fragg eller likande till ditt erbjudande för att göra det mer lockande Citera
akutmottagning Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 ha ha detta gav mig mitt dags skratt samtidigt som en poäng blev utdelad Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.