Gå till innehåll

Ok, vet ej hur men den är där


jacs

Rekommenderade inlägg

Hej,

Vad kan detta vara? en liten typ genomskinlig sak som typ ser ut som en räka i formen. Men där försvann mitt lilla förstånd på vad det är.

post-7223-14468928787383_thumb.jpg

Den sitter med ryggen mot stenen, bredvid den konstiga röda tråd saken.

//Jonas

post-7223-14468928787155_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Två clowner och en blågul fisk, putsar räka och två snäckor plus en anemon och läderskivor men annars inget annat än de snäckor som växer upp ur gruset. Har sett att jag har en del som springer och gömmer sig i stenen och så kan man typ se en massa skit ligger utanför dessa gömmor men. Frugan klagar på att man sitter där och kollar hela kvällen och inte umgås med henne.

//Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Två clowner och en blågul fisk, putsar räka och två snäckor plus en anemon och läderskivor men annars inget annat än de snäckor som växer upp ur gruset. Har sett att jag har en del som springer och gömmer sig i stenen och så kan man typ se en massa skit ligger utanför dessa gömmor men. Frugan klagar på att man sitter där och kollar hela kvällen och inte umgås med henne.

//Jonas

Okej, räkorna blir säkert mat om dom skulle komma ut i öppet vatten under dagen men annars så tror jag inte de djuren kommer att jaga räkorna aktivt. Lys in i skrevorna på natten så kommer du se dom fly undan, jag har en "koloni" som bor i min ena streamer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...