pegekin Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Ingen som har erfarenhet av Radions Ledbelysning ??Starta en tråd om det igår. Tacksam för lite råd.Uppstartningsfasen ! Citera
Paddelundis Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Jag har en gen 1och jag är super nöjd.Jag går i planer att bygga mig ett nytt kar på ca 400 l och jag kommer att sätt radion där med. Citera
osby0479 Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 Har haft ett bra gäng och kan väl bara säga att den är i världsklass vad det gäller led belysning!!Grymma inställningar, som man själv kan programmera eller sådana det massor på nätet! Citera
pegekin Postat 22 mars 2013 Författare Postat 22 mars 2013 Ingen som har erfarenhet av Radions Ledbelysning ??Starta en tråd om det igår. Tacksam för lite råd.Uppstartningsfasen !Har haft ett bra gäng och kan väl bara säga att den är i världsklass vad det gäller led belysning!!Grymma inställningar, som man själv kan programmera eller sådana det massor på nätet!Ja,absolut,men vad ska man ha för inställning i början?? Citera
akutmottagning Postat 22 mars 2013 Postat 22 mars 2013 kolla på mrsaltwater på youtube där finns en inställning steg för steg du kan programera dom. om du vill Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.